rulada din carne de chiftele

rulada din carne de chiftele (11)

ideea asta mi-a venit intr-o zi in care am ramas cu o cantitate mare de carne de chiftele (asta de aici) pe care nu eram sigura ca o pot congela… si atunci am aplicat acest procedeu simplu (inspirat de procedeul de la drobul de Paste).

am intins carnea (am presat-o cu mana), sub forma unei foi pe o folie de aluminiu. si gata, asta e marea idee🙂. in rest, deasupra se poate presara orice: branza, sunca… eu am facut-o cu ou dat prin razatoare si castraveti murati.

se ruleaza cu ajutorul foliei de aluminu:

se pune in tava cu tot cu folie (apropo, am citit o zi intreaga pe net despre efectele negative ale foliei de aluminiu la gatit, si sunt aproape sigura ca nu exista… in plus, si jamie foloseste🙂 )

se da la cuptor, foc mediu, la mine a durat cam o ora si jumatate. In timpul asta am scurs niste lichid ce se tot incapatana sa apara in tava, am uns cu galbenus dupa jumatate de ora, am rasturnat pe partea cealalta si re-uns cu galbenus dupa alta jumatate de ora si am asteptat sa se rumeneasca si partea respectiva. la final aveam asta:

si asta:

 

Comments
One Response to “rulada din carne de chiftele”
Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] sosuri ← Cinnamon Rolls (rulouri cu scortisoara) rulada din carne de chiftele → […]



Leave a Reply

