pui cu parmesan si mozarella

chicken parmesan (19)

Este un fals “chicken parmesan”, inspirat de pe un site american (unde are si un filmuletz de prezentare) si usor adaptat in ceea ce priveste ingredientele si tehnica. Am facut-o o singura data si sigur o sa o mai fac, asa ca am decis ca merita postata.

Ingrediente:

2 bucati piept de pui (a fost cam multa carne, data viitoare merge si dintr-unul si jumatate), taiat cubulete

sos de tomate (poate fi un sos gata preparat, eu mi-am facut unul din pasta de tomate, busuioc proaspat si usturoi)

6 linguri de parmesan (eu nu am avut din ala adevarat, ci o branza maturata rasa de la Napolact)

150 g de mozzarella

o punga (80 g) de BakeRolls cu usturoi

ulei de masline, sare, piper

1. se rumenesc cubuletele de piept de pui (date cu sare si piper) in putin ulei de masline (eu nu am avut rabdare sa se rumeneasca, dar ar fi fost mai bine).

2. se prepara sosul de rosii (eu am amestecat 3 linguri de sos de tomate, cu putin bulion, cu 3 catei de usturoi striviti si cateva frunze de busuioc taiate marunt ).

3. se unge fundul unui vas cu ulei de masline si 2 catei de usturoi striviti (peste usturoiul asta o sa sar data viitoare, pentru ca s-a ars putin).

4. deasupra se pune puiul

5. apoi sosul de rosii

6. jumatate din cantitatea de parmesan si mozzarella

7. se aliniaza si chipsurile de paine

8. deasupra se pune restul de parmesan si mozzarella (am uitat sa fac poza la timp, asa ca am tras o poza rapida in cuptor).

9. se lasa la cuptor appx. 30 de min, pana cand e facut puiul si branza se aureste.

 

sursa: foodwishes.com

Comments
One Response to “pui cu parmesan si mozarella”
Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] pui cu mozzarella si parmesan […]



Leave a Reply

